Odpowiedzi

2010-03-12T18:49:03+01:00
Hamburgery tosty zapiekanki skladniki tłuste mieso tłusz
2 3 2
2010-03-12T18:51:29+01:00
Dżem
Boczek
Ser Cheddar
Lody
Ziemniaki
Kawa
Czekolada
Czerwone wino
pizza
piwo
fast food
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T18:53:20+01:00
Na pewno fast-foody, cola, chipsy, słyszałam tez ze jogurt Gratka ma jakieś niezdrowe składniki, wiele napojów gazowanych (zawierają konserwanty), frytki, słodycze.

podałam takie przykłady z zycia tylko.
3 3 3