Przetłumaczyć na niemiecki z poprawnością gramatyczna(nie z tłumacza)

"ona długo próbuje zwrócić na siebie uwagę Sida. Jest w nim zakochana"

nie musi byc przetlumaczone z dokladnoscia, mozecie zmienic te zdania ale aby znaczyly generalnie to samo.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T18:51:09+01:00
Eine lange Zeit versucht, die Aufmerksamkeit von Sida anzuziehen. Ist in ihn verliebt.
2010-03-12T18:51:49+01:00
Eine lange Zeit versucht, die Aufmerksamkeit von Sida anzuziehen. Ist in ihn verliebt "