Odpowiedzi

2009-10-24T17:29:48+02:00
2009-10-24T17:31:05+02:00
Australia
21 4 21
Jest to Australia. Początkowo była ona kolonia karną i zsyłano tam więźniów więc musiano jakos podzielić ten kontynet na dzielnice. Nie brano pod uwage aborygenów i wyznaczono tak jak bigna południki i rónoleżniki
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T17:42:54+02:00
Jest to Australia. Początkowo była ona kolonia karną i zsyłano tam więźniów więc musiano jakos podzielić ten kontynet na dzielnice. Nie brano pod uwage aborygenów i wyznaczono tak jak bigna południki i rónoleżniki
35 4 35