Odpowiedzi

2009-10-24T18:14:48+02:00
A)12√3=√432
b)4√13=√208
c)¼√31=√31/16
d)0,3√5=√0,45
e)19√0,5=√180,5
f)0,5√7=√1,75
g)2½√2=√12,5
h)6³√1/108=√1
i)3√1,5=√13,5
j)0,3√¾=√0,0675

(liczbę przed pierwiastkiem podnieś do kwadratu ,pomnóż ją przez liczbę pod pierwiastkiem i ten iloczyn tam wpisz)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T18:20:18+02:00
A)12√3=√3*√144=√432
b)4√13=√13*√16=√208
c)¼√31=√31*√1/16=√31/16
d)0,3√5=√5*√0,09=√0,45
e)19√0,5=√0,5*√361=√180,5
f)0,5¹√7=√7*√0,25=√1,75
g)2½√2=√2*√25/4=√50/4=√12,5
h)6³√1/108=√1/108*√216=√216/108=√2
i)3√1,5=√1,5*√9=√13,5
j)0,3√¾=√0,75*√0,09=√0,0675