Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T19:36:20+01:00
Mein Hobby ist Musik und alles was sich darüber dreht. Während der Freizeit mag ich mich setzen und etwas Musik hören. Jede meine Zeit verbring ich mit Musik. Ich mag auch singen. Meine Lieblings Art von Musik ist Techno und Hip-Hop(lub wybierz jedno z nich lub jeszcze jakieś inne). Paar mal in der Woche setze ich mich von den Computer und suche neue Songs. Ich mag Mixen, die Änderungen bei einen bekannt Song machen. Ich mache auch meine eigne Songs. Es ist hart, aber wer der beste sein wird muss probieren. Manchmal spiele ich auf Partys von meinen Freunden. Meistens gefällt es dem Gäste. Freunde haben mir gesagt dass ich ein großes Potenzial habe. Musik ist für mich alles. Wenn ich mich ärgere spiele ich einfach Musik und vergesse schnell meine Wut. Ich möchte in Zukunft ein DJ werden, weil es mir richtig viel Spaß mach mit der Musik.

Moim hobby jest muzyka i wszystko co się wokół niej kręci. W wolnym czasie lubię sobie usiąść i posłuchać muzyki. Każdy czas praktycznie przebywam w muzyce. Lubię także śpiewać. Mój ulubiony rodzaj muzyki to Techno i Hip Hop. Parę razy w tygodniu siadam przed komputerem i szukam nowych kawałkuów. Lubie mixować- zmianki w znanych utworach robić. Robię również swoje własne kawałki. Jest ciężko, ale kto chce być najlepszy musi próbować. Czasami gram na przyjęciach moich znajomych. Większości gości podoba się. Znajomi powiedzieli mi ze mam dużo potenciał. Muzyka jest dla mnie wszystkim. Jak jestem wściekły zaczynam po prostu grać
i szybko zapominam o mojej złości. W przyszłości chciałbym zostać DJ, bo muzyka naprawdę robi mi uciechę.
(wiadomo że na polski to trochę sztywno brzmi ;P)


Mam nadzieję że pomogłam,
Pozdrawiam ;)
2010-03-12T19:38:02+01:00
Meine Hobby ist Musik hóren . Ich fahre gern Rad.ich libe manschmal reiten.Am Abend spaziere ich. ich lese viel Buchen.Am Abend spiele ich gern Computer .


moim hooby jest słuchanie muzyki.ja chentnie tez jezdze na rowerze.czasami lubie jezdzic konno.wieczorami spaceruje.ja czytam viele ksiazek i gram chetnie na komputerze