Odpowiedzi

2010-03-12T19:03:34+01:00
Nie powinno się brać tzw. używek. Jest to bardzo niebezpieczny nałóg który może doprowadzić nawet do śmierci. Można zachorować na bardzo poważne choroby.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T19:15:06+01:00
Zażywanie alkoholu może rozwalić wątrobę i uszkodzić szare komórki.
Papierosy prowadzą do raka płuc i również do uszkodzenia komórek.
leki mogą prowadzić do alergii, uzależnień, otumanienia itp. również rozwalają żołądek i w za dużej ilości uszkadzają serce.
narkotyki prowadzą nawet do zakażenia wirusem HIV. Po za tym uszkodzone zostają szare komórki. Przedawkowanie grozi śmiercią.