Prztłumacz : Every time I think I'm close to the heart
Of what it means to know just who I am
I think I've finally found a better place to start
But no one ever seems to undestand

I need to try to get to where you are
Could it be you're not that far

You're the voice I hear inside my head
The reason that I'm singin'
I need to find you
I gotta find you
You're missing piece I need
The song inside of me
I need to find you
I gotta find you
Oh yeah, Oh yeah

You're the remedy I'm searching hard to find
To fix the puzzle that I see inside
Painting all my dreams the color of your smile
When I find you it will be alright

I need to try to get to where you are
Could it be you're not that far

You're the voice I hear inside my head
The reason that I'm singin'
I need to find you
I gotta find you
You're missing piece I need
The song inside of me
I need to find you
I gotta find you

Been feeling lost, can't find the words to say
Spending all my time stuck in yesterday
Where you are is where I wanna be
On next to you..and you next to me
Oh! I need to find you...Yeah

You're the voice I hear inside my head
The reason that I'm singin'
I need to find you (I need to find you)
I gotta find you (Yeah)
You're missing piece I need
The song inside of me
I need to find you
I gotta find you (I gotta find you)
You're the voice I hear inside my head
The reason that I'm singin'
I need to find you (I need to find you)
I gotta find you (I gotta find you)
You're missing piece I need
The song inside of me
I need to find you
I gotta find you
Yeah

I gotta find you

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T17:35:11+02:00
Za każdym razem obmyślam JA jestem bliski (obok) do serca czego to oznacza (zamierza) poznawać po prostu (dopiero co) kto (który) JA jestem obmyślam w ostatecznym rozrachunku lepsze miejsce rozpoczynają Ale nikt kiedyś wydaje się *undestand* potrzebuję próbować (wypróbowywać) otrzymywać (dostawać; rozumieć) gdzie wy jesteście Moglibyście to jest wy są nie co (żeby; który) daleki (daleko) Wy jesteście głos słyszę (słuchać) wewnątrz (wewnątrz; wewnętrzny) mój główny rozsądek co JA jestem *singin'* potrzebuję znajdować was JA *gotta* znajdują was Wy przepuszczacie część potrzebuję śpiewu wewnątrz (wewnątrz; wewnętrzny) mnie potrzebuję znajdować was JA *gotta* znajdują was *Oh* *yeah*, *Oh* *yeah* Wy jesteście środkiem JA szukam intensywnie odkrycie umocowywać (ustalać) zakłopotanie (łamigłówka) co (żeby; który) widzę wewnątrz (wewnątrz; wewnętrzny) Malujący (malowanie; obraz) całe moje sny kolor waszego uśmiechu Kiedy znajduję was to będzie jest *alright* potrzebuję próbować (wypróbowywać) otrzymywać (dostawać; rozumieć) gdzie wy jesteście Moglibyście to jest wy są nie co (żeby; który) daleki (daleko) Wy jesteście głos słyszę (słuchać) wewnątrz (wewnątrz; wewnętrzny) mój główny rozsądek co JA jestem *singin'* potrzebuję znajdować was JA *gotta* znajdują was Wy przepuszczacie część potrzebuję śpiewu wewnątrz (wewnątrz; wewnętrzny) mnie potrzebuję znajdować was JA *gotta* znajdują was odczuwający (odczuwanie) zagubiony (zgubiony), Nie może znajdować słowa mówić (przemawiać) Spędzanie całego mojego czasu wbijanego w wczoraj Gdzie wy jesteście jest gdzie JA *wanna* jest Na następny wy..i wy następny (następnie) ja *Oh*! potrzebuję znajdować was...*Yeah* Wy jesteście głosem słyszę (słuchać) wewnątrz (wewnątrz; wewnętrzny) mój główny rozsądek co JA jestem *singin'* potrzebuję znajdować was (potrzebuję znajdować was ) JA *gotta* znajdują was (*Yeah*) Wy przepuszczacie część potrzebuję śpiewu wewnątrz (wewnątrz; wewnętrzny) mnie potrzebuję znajdować was JA *gotta* znajdują was (JA *gotta* znajdują was ) Wy jesteście głosem słyszę (słuchać) wewnątrz (wewnątrz; wewnętrzny) mój główny rozsądek co JA jestem *singin'* potrzebuję znajdować was (potrzebuję znajdować was ) JA *gotta* znajdują was (JA *gotta* znajdują was ) Wy przepuszczacie część potrzebuję śpiewu wewnątrz (wewnątrz; wewnętrzny) mnie potrzebuję znajdować was JA *gotta* znajdują was *Yeah* JA *gotta* znajdują was

Lepiej tego przetłumaczyć się nieda ;p
Pzdr.
1 1 1
2009-10-24T17:44:00+02:00
Muszę cię znaleźć



Za każdym razem kiedy jestem bliżej serca
Co oznacza kim naprawdę jestem
Myślę, że wreszcie znalazłem lepsze miejsce na początek
Ale nikt wydaje się tego nie rozumieć

Potrzebuję spróbować dostać się tam gdzie ty
Czy może jesteś niedaleko?

Jesteś głosem, który słyszę w mojej głowie
Powód dla którego śpiewam
Potrzebuję cię znaleźć
Muszę cię znaleźć
Jesteś brakującym kawałkiem, którego potrzebuję
Piosenką we mnie
Potrzebuję cię znaleźć
Muszę cię znaleźć
O tak, Tak

Jesteś lekarstwem, które trudno było znaleźć
Ułożyłem układankę,którą widziałem w środku
Pomaluję wszystkie moje sny kolorem twojego uśmiechu
Kiedy cię znajdę wszystko będzie dobrze

Potrzebuję spróbować dostać się tam gdzie ty
Czy może jesteś niedaleko?

Jesteś głosem, który słyszę w mojej głowie
Powód dla którego śpiewam
Potrzebuję cię znaleźć
Muszę cię znaleźć
Jesteś brakującym kawałkiem, którego potrzebuję
Piosenką we mnie
Potrzebuję cię znaleźć
Muszę cię znaleźć

Czułem się zagubiony, nie umiałem znaleźć tego co mówił świat
Spędzałem cały mój czas dotknięty wczorajszym
Gdzie ty jesteś gdzie chce być
Następny dla ciebie i ty następna dla mnie
O... Muszę cię znaleźć... Tak...

Jesteś głosem, który słyszę w mojej głowie
Powód dla którego śpiewam
Potrzebuję cię znaleźć (Potrzebuję cię znaleźć)
Muszę cię znaleźć (Tak)
Jesteś brakującym kawałkiem, którego potrzebuję
Piosenką we mnie
Potrzebuję cię znaleźć
Muszę cię znaleźć (Muszę cię znaleźć)
Jesteś głosem, który słyszę w mojej głowie
Powód dla którego śpiewam
Potrzebuję cię znaleźć (Potrzebuję cię znaleźć)
Muszę cię znaleźć (Muszę cię znaleźć)
Jesteś brakującym kawałkiem, którego potrzebuję
Piosenką we mnie
Potrzebuję cię znaleźć
Muszę cię znaleźć
Tak

Muszę cię znaleźć


Ja tak miałam na płycie :D
2 5 2