Odpowiedzi

2010-03-12T19:04:06+01:00
Niektóre mutacje są korzystne, ponieważ u osób chorujących na anemie sierpowatą jest swoista odporność na malarie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T19:05:04+01:00
Niektóre mutacje sa korzystne a nie ktore nie dlatego ze nie wiadomo o ktore mutacje chodzi.






Niektóre mutacje są korzystne ponieważ :
-Uzupełnienie, poprawa istniejących lub wprowadzenie nowych mechanizmów obronnych roślin przeciwko szkodnikom,
-Poprawa jakości składników roślinnych wykorzystywanych jako surowce: czystsze kwasy tłuszczowe
1 1 1