Z tekstu kolędy "Bóg się rodzi" wypisz paradoksy dotyczące Wcielenia Boga .

Bóg się rodzi, moc truchleje,
Pan niebiosów obnażony!
Ogień krzepnie, blask ciemnieje,
Ma granice Nieskończony.
Wzgardzony, okryty chwałą,
Śmiertelny Król nad wiekami!
A Słowo Ciałem się stało
I mieszkało między nami.



Proszę o pomoc . ; )

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T19:10:06+01:00
Wcielenia Boga;
się rodzi czyli małe dziecię
Pan niebiosów jest panem wszystkiego i jest ,,okryty chwałą'' czli nikt nie jest tak ważny jak On.
Mam nadzieję że Ci pomogłam/em
6 3 6
2010-03-12T19:12:44+01:00
Ogień krzepnie
blask ciemnieje
ma granice Nieskończony
Wzgardzony, okryty chwałą
Śmiertelny Król nad wiekami
5 4 5
2010-03-12T19:34:53+01:00
Ma granice Nieskończony
Wzgardzony, okryty chwałą
Śmiertelny Król nad wiekami
Pan niebiosów

;*.
5 4 5