Odpowiedzi

2010-03-12T19:09:00+01:00
Myśle że dużo
-kasa
-przyjażń
-poznanie nowych interesujących ludzi


;]
2010-03-12T19:10:48+01:00
Kariera można to rozumieć, jako pracę. Coś stoi przed twoim życiem otworem. Możesz zarobić dużo pieniędzy a przede wszystkim jesteś w jakiejś dziedzinie najlepszy. Po której idziesz jak sznurek do głębka.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T19:13:11+01:00
Kariera jest to dla mnie rozwijanie się wewnętrznie oraz emocjonalnie. Pozwala mi na osiągnięcie upragnionego celu, stawianiu sobie wyzwań i pokonywaniu ich by osiągnąć to na czym mi zależy. Pozwala mi również rozwijać się w otaczającym świecie, czyli poznawaniu nowych rówieśników.