Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T19:14:21+01:00
Panie Jezu Marja twoja matka była ztobą gdzy ty umierałes
tak bardzo cię kochała a ty nigdy nie sprzeciwiłę się jej
pomóż i mi słuchać moich rodziców bo wiem że oni naprawdę mnie kochają i chcą abym był dobry
4 3 4
2010-03-12T19:20:38+01:00
Stacja IV
jezus spotyka swoją matkę
Jezus ciężki krzyż niesie. widzi swą matkę maryję,przecież ją tak bardzo kocha, a teraz nawet nie może do niej podejść, do niej się zbliżyć. My też mamy swe matki, chociaż nie raz nam każą coś zrobić to mimo wszystko je kochamy ponad wszystko. Cierpiący zbawicielu naucz mnie kochać i szanować tak jak ty swoją matkę. Proszę naucz mnie jej pomagać i dostrzegać jej wysiłek jaki poświęca dla mnie.
zmiłuj się nad nami panie
4 3 4
  • tyry
  • Początkujący
2010-03-12T19:24:31+01:00
Jezus bierze krzyż na swe ramiona.
Jestem tylko stworzeniem idącym przez niełatwe życie.
Ty nie jesteś 'tylko' stworzeniem.
Brniesz przez życie przeżywając jego trud z pokorą.
Naucz mnie tego Panie.

Jezus upada pod krzyżem.
Nie poddajesz się, pocieszasz najbliższych, a sam cierpisz.
Dziś, nie dajemy rady. Poddajemy się, nie dążymy do celu.
Panie, daj mi łaskę wytrzymałości.

Jezus spotyka matkę swoją.
Każdy potrzebuje matki w życiu. Nawet Ty, który jesteś wszechmocny, potrzebujesz jej.
Ojcze daj mi tej pokory bym nigdy się do niej nie odwrócił.

Weronika ociera twarz Jezusowi.
Nie skreślajmy ludzi, Ci co się zagubią w tym życiu nie znaczy, że są źli.
Wiedz o tym drogi bracie, że przyjdzie taki czas iż będzie Tobie potrzebna pomoc.
2 3 2