Pomóżcie mi w rozwiązaniu tych przykładów bardzo was proszę.
liczby wymirne.Wykonaj dodawanie i odejmowanie.dziękuje z góry.
8+(6,7)
-12+(-5,3)
5,6+(-3,2)
-8,1+(-7,3)
-2,1+(-4,25)
-7,12+9,36
2,5+(-4,3)
9+(-3 1/4)
-5 1/7+(-2 3/7)
8 5/6+(-3 1/9)
-4 3/8+(-5 7/8)
-6 1/2+8 3/4
-6 1/2+(-4 5/4)
9 1/6+(-5 5/6)
-7 2/9+5 5/9
odejmowanie
1o-11,2
-5,8-2,1
-8,1-(-3,2)
7,36-8
-6,24-5,3
12,-(-4,36)
-4,23-(-6,8)
12-13 2/5
8 2/3-(-6 2/3)
-3 5/7-6 7/8
10 3/5-11 5/7
-8 4/9-13 5/6
-6 1/4-(-3 3,8)
-7 5/6-(-10 1/7)

3

Odpowiedzi

2010-03-12T19:25:53+01:00
8+(6,7)=14,7
-12+(-5,3)=-17,3
5,6+(-3,2)=2,4
-8,1+(-7,3)=-15,4
-2,1+(-4,25)=-6,35
-7,12+9,36=2,24
2,5+(-4,3)=-1,8
9+(-3 1/4)=5 i 3/4
-5 1/7+(-2 3/7)=-7 i 4/7
8 5/6+(-3 1/9)=5 i 13/18
-4 3/8+(-5 7/8)=-10 i 2/8
-6 1/2+8 3/4= 2 i 1/4
-6 1/2+(-4 5/4)= -11 i 3/4
9 1/6+(-5 5/6)=3 i 4/6
-7 2/9+5 5/9= -1 i 6/9
odejmowanie
1o-11,2=-1,2
-5,8-2,1=-7,9
-8,1-(-3,2)=-4,9
7,36-8=-0,64
-6,24-5,3=-0,94
12,-(-4,36)=16,36
-4,23-(-6,8)=2,57
12-13 2/5=-1,4
8 2/3-(-6 2/3)=15 i 1/3
-3 5/7-6 7/8=-10 i 33/56
10 3/5-11 5/7=-1 i 4/35
-8 4/9-13 5/6=-22 i 5/18
-6 1/4-(-3 3,8)=-2 i 2/16
-7 5/6-(-10 1/7)=3 i 41/42
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T19:33:08+01:00
8+(6,7)=14,7
-12+(-5,3)=-12-5,3=-17,3
5,6+(-3,2)=5,6+3,2=2,4
-8,1+(-7,3)=-8,1-7,3=-15,4
-2,1+(-4,25)=-2,1-4,25=-6,35
-7,12+9,36=2,24
2,5+(-4,3)=2,5-4,3=-1,8
9+(-3 1/4)=9-3 1/4=5 3/4
-5 1/7+(-2 3/7)=-5 1/7-2 3/7=-7 4/7
8 5/6+(-3 1/9)=8 5/6 - 3 1/9=8 15/18 - 3 2/18=5 13/18
-4 3/8+(-5 7/8)=-4 3/8 -5 7/8=-9 10/8=-10 2/8=- 10 1/4
-6 1/2+8 3/4=-6 2/4 + 8 3/4=2 1/4
-6 1/2+(-4 5/4)=-6 2/4-4 5/4=-10 7/4=-11 3/4
9 1/6+(-5 5/6)=9 1/6 - 5 5/6=3 2/6=3 1/3
-7 2/9+5 5/9=-1 6/9= - 12/3
odejmowanie
1o-11,2=-1,2
-5,8-2,1=-7,9
-8,1-(-3,2)=-8,1+3,2=-4,9
7,36-8= -0,64
-6,24-5,3= -11,54
12,-(-4,36)=12+4,36=16,36
-4,23-(-6,8)= -4,23+6,8=2,57
12-13 2/5= - 1 2/5
8 2/3-(-6 2/3)=8 2/3+6 2/3=14 4/3=15 1/3
-3 5/7-6 7/8=-3 40/56 - 6 49/56= - 9 89/56=-10 33/56
10 3/5-11 5/7=10 21/35 - 11 25/35= -1 4/35
-8 4/9-13 5/6=-8 8/18 - 13 15/18= -21 23/18=-22 5/18
-6 1/4-(-3 3,8)=-6,25+33,8=-27,55
-7 5/6-(-10 1/7)=-7 5/6+10 1/7= -7 35/42 + 10 6/42=2 13/42
1 5 1
2010-03-12T20:03:16+01:00
1)14,7
2)-17,3
3)2,4
4)-15,4
5)-6,35
6)2,24
7)-1,8
8)5 3\4
9)-7 4\7
10)5 13\18
11)-10 2\8
12)2 1\4
13)-11 3\4
14)3 2\6
15)1 2\3




1)-1,2
2)-7,9
3)-4,9
4)-0,64
5)-11,54
6)16,36
7)2,57
8)-1 2\5
9)15 1\3
10)-3 9\56
11)-1
12)-22 15\54
13)27,55
14)2,3