Mam małe pytanie ale zacznę od wprowadzenia.
W zadaniu miałam:
Wpływ narkotyków na organizm człowieka i ich przykłady, a ktoś mi odpowiedział "narkotyki powodują"
Czy wpływ i powodują to jest to samo znaczenie czy się czymś różni?
Nie daje spamów, chyba że odpowiedź będzie błędna.
Na dzisiaj.
Powodzenia.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T19:18:18+01:00
To samo wpływ czyli co powodują, jakie są skutki stosowania
2010-03-12T19:19:01+01:00
Wpływ i powodowanie to to samo
2010-03-12T19:19:19+01:00
Ogólnie rzecz biorąc to jest to samo