Janek rozmienił banknot 200zł na pięciozłotówki i dwuzłotówki. Dwuzłotówek było o 30 monet więcej niż pięciozłotówek. Janek otrzymał
A) 100 dwuzłotówek i 100 pięciozłotówek
B) 20 ------||------ i 50 --------||------
C) 50 -------||----- i 20 ---------||------
D) 100-------||------ i 0 ---------||-----

Pilne! Proszę rozwiązać z obliczeniami:]
Z Góry dzięki:**

2

Odpowiedzi

2010-03-12T19:25:56+01:00
B) 20 pięciozłotówek i 50 dwuzłotówek
c) 50 dwuzłotówek i 20 pięciozłotówek
d) 100 dwuzłotówek i 0 pięciozłotuwek

b) 20*5=100 50*2=100 100+100=200
c) 50*2=100 20*5=100 100+100=200
d) 100*2=200 0*5=0 200+0=200
Najlepsza Odpowiedź!
  • eMul
  • Rozwiązujący
2010-03-12T19:26:33+01:00
Tutaj nie ma co liczyć ponieważ różnica w dwuzłotówkach i pięciozłotówkach o 30 jest tylko w C :)