Odpowiedzi

2010-03-12T19:44:10+01:00
Według mnie oznacza to, że każdy człowiek wierzący może chodzić do swojego Ojca w jego domu. Jest to tak jakby zarazem nasz dom. Możemy się tam modlić, dziękować, przeprzaszać itd.


;))
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T19:56:43+01:00
Nazwa "Kościół Domowy" wywodzi się z Bibli, a po raz pierwszy użył tej nazwy Sw. Jan Chryzostom. Rodzina chrześcijańska jest Kościołem, ponieważ jest zbudowana na Chrystusie.
Zadania Kościółu Domowego:
-ewangelizacja się na zewnatrz i wewnatrz własnej wspólnoty;
-modlitwa;
-uświęcanie czasu własna liturgią i i wspólne uczestnictwo w Eucharystii;
-przystępowanie do róznych stanów Koscioła;
17 4 17
2010-03-12T20:21:41+01:00
Kościół domowy - inaczej nie uczęszczanie do kościoła a dowiadywanie się o religii od ludzi mieszkających w domu lub katechetów.
10 1 10