Odpowiedzi

  • tyry
  • Początkujący
2010-03-12T19:30:40+01:00
Siły grawitacji:
1. piórnik spada na biurko.
2. piłka spada na ziemię.
3. jabłko z drzewa upada.

Siły sprężystości :
1.sprężyna w długopisie podczas jego włączania i wyłączania.
2. wyciskana gąbka.
3.podczas zginania linijki zbilżając jej końce ku sobie.
9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T19:33:15+01:00
Siła sprężystości :
- Gdy marzemy kartkę gumką do mazania gumka się nagina
- Sprężyna w długopisie, gdy chcemy np. wyłączyć długopis, i naciskamy końcówkę to możemy go właśnie wyłączyć dzięki spręzynie
- Gdy marzemy tablicę gąbką, gąbka się nagina, ale później powraca do własnego kształtu
- Piłka, gdy ją odbijamy napręża się a później wraca do poprzedniego kaształtu
Siła grawitacji :
- Ludzie stoją na ziemi, a nie w powietrzu , więc ziemia ich przyciąga
- Wszystkie przedmioty otaczające nasze środowisko, będące nieżywymi istotami leżą w miejscu, bo działa na nie siła grawitacji
- rzucanie piłki, Jeśli rzucimy ją do góry, w pewnym momencie zatrzyma się i zacznie spadać w dół
14 4 14
2010-03-12T19:34:52+01:00
Sprężystość
amortyzatory,powietrze w oponach, napompowana piłka,resory, guma do szelek
Grawitacja
spadająca piłka na ziemie - grawitacja ją przyciąga, człowiek (przyciąganie człowieka), jabłko z drzewa spada
5 3 5