Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T19:32:30+01:00
Ja chciałabym mieszkać w strefie równikowej ponieważ tam zawsze jest ciepło i przyjemnie. Jestem pewna że w tej strefie bym była zadowolona z życia. Chciała bym mieszkać w tej strefie również dlatego że dłużej trwało by lato a ja bardziej lube lato od zimy.Wtej strefie występuję dużo zdrowych owoców i warzyw.

Mam nadzieje żę pomogłam... :D
Licze na naj..
:)
1 1 1
2010-03-12T19:35:01+01:00
Ja chciałabym mieszkać w strefie klimatyczej ciepłej. Dlatego, że mogłabym się codziennie opalać i przebywać na podwórku niezależnie od pory dnia ani miesiąca. Podobałoby mi się też, gdybym mieszkała nad morzem. Wtedy mogłabym codziennie koąpać się w morzu i nie musiałabym być uzależniona od pory roku. bardzo lubię ciepły klimat!