Odpowiedzi

2010-03-12T19:36:20+01:00
1.Najpierw zapisz zdjęcie do obrazów w komputerze
2.W górnym lewym rogu wciśnij klawisz ,,wstaw''
3.Wstaw obraz z plik
4.Wybarc moje obrazy
5.Dwa razy kliknąć na zdjecie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T19:37:45+01:00
1. najpierw musimy miec jakis rysunek (obraz) w paincie.
2. Zaznaczamy ten rysunek za pomocą opcji która znajduje sie po lewej stronie ekranu.
3. zaznaczony obraz kopiujemy za pomocą kliknięcia opcji edytuj i kopiuj
4. otwieramy Worda.
5. Dajemy na opcję edytuj i wklej.
6. Po wklejeniu mozemy formatować i zmieniać układ obrazu dla dostosowania go do naszych potrzeb.