Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T19:38:13+01:00
Ja bym napisała we wstępie, że matematyka to jedna wielka tajemnica: te wszystkie pierwistki, potęgi i nieskończoności. Potem napisałabym, że jedną z tych tajemnic jest liczba π . Potem powiedziałabym kiedy ją wynaleziono, kto ją wynalazł i w jakich okolicznościach, kiedy się jej używa, jakie są wzory w których występuje, ile wynosi jej wartość.

Mam nadzieję, że pomogłam :)
2010-03-12T19:39:12+01:00
Słyszałam, że w ciele człowieka jest dużo liczby pi. Jak się podzieli długość dłoni przez długość palców to wyjdzie pi (lub blisko). Coś też było z długością całej ręki, nogą, wzrostem
2010-03-12T19:40:07+01:00
Np. prezentacja multimedialna z kilkoma slajdami o histori tej liczby o osobie która ją wymiśliła i jakie jest jej rozwinięcie tu kilkunastu miejsc po przecinku ;D