Odpowiedzi

2010-03-12T20:12:24+01:00
Po=28.26cm kwadrat Po =pi r kwadrat
Pb=141,3cmkwadrat PB=pi r l
l=Pb:pi r
l=141,3:(3*3,14)=15 cm kwadrat
l kwadrat = h kwadrat +r kwadrat
h kwadrat=l kwadrat -r kwadrat
h kwadrat = 225 - 9=216cm
h=14,7cm
V=(Pp*h ):3
V=(28,26*14,7):3
V=138,474cm sześciennego
V objętość
l dł krawędzi bocznej stożka
r promień podstawy stożka
Po pole podstawy stożka
Pb pole powierzchni bocznej stożka
2010-03-12T20:37:48+01:00
Pi r *l=5 pi r^2
rl=5r ^2
5r=l
l=15

H=6pierw z 6

v=1/3 pp*h
v=1/3 *9pi * 6pierw z 6
v=54 pierw z 6/3=18 pierw z 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T20:48:12+01:00
Pp=πr²=9π
Pb=5*9π=45π=πrl
45=rl
l=15

h²=15²-3²
h²=225-9
h²=216
h=6√6

V=1/3πr²h=1/3*π*3²*6√6=18√6π