Odpowiedzi

2010-03-12T19:38:39+01:00
Droga dyrekcjo.
Proszę o przeniesienie mojego dziecka do innej sali, ponieważ ma dysleksję i potrzebuje wiecej czasu na napisanie testów kompetencji na zakończenie szkoły podstawowej.
z powazaniem ......

prosze ;]
pozdrawiam
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T19:49:33+01:00
Maria Kowalska
warszawa ul. zielina 12
do dyrektora szkoły
podstawowej w
Warszawie
Zwracam się z prośbą o udostępnienie innej sali i przedłużony czas pisania dla mojego dziecka. swą prośbe motywuję tymże moje dziecko ma dyslekcje. Jeszcze raz prosze o pozytywne rozpatrzenie mojej proźby.
Maria Kowalska