Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T19:42:10+01:00
-energia jądrowa
-energia geotermalna
- energia wiatrowa
-energia wodna
-energia pływów morskich
-energia solarna
Sądzę ze powinna być używana słoneczna i wodna ponieważ jest najtańsza do wyprodukowania i nie powoduje skutków ubocznych.
11 4 11
2010-03-12T19:43:05+01:00
W Polsce powinno być wykorzystywane wiatru i słońca, wiatru w zimę, kiedy wieje i jest chłodno, a latem baterie słoneczne.
5 3 5
2010-03-12T19:43:49+01:00
Na terenie Uni Europejskiej obowiązuje dyrektywa z 23.01.2008 roku dotycząca promocji wykorzystania energii uzyskiwanej z Odnawialnych Źródeł Energii (OZE). Dokument zawiera także postanowienia dotyczące Polski. W naszym kraju do roku 2020 15 proc. produkowanej energii musi być wytwarzana w OZE!
3 1 3