Odpowiedzi

2010-03-12T19:43:38+01:00
Choroby krwi:
- miażdzyca
- nadciśnienie
-arytmia serca
-zawał
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T19:46:24+01:00
1 Niedokrwistości megaloblastyczne
2 Niedokrwistości hemolityczne
3 Ziarnica złośliwa
4 białaczka
5 Anemia z niedoboru żelaza
6 Ostre białaczki (sa ich rozne rodzaje)
7 Przewlekła białaczka limfatyczna
8 Przewlekła białaczka szpikowa
9 Nadpłytkowość samoistna
10 Skazy osoczowe