Odpowiedzi

2010-03-12T19:46:29+01:00
1.Przykro mi nie znam tego zespołu.:(
2....
3.Myślę że jest fajna.!
Jeśli tobie się podoba to mi też się będzie podobać:)
4.Słucham popu np: AFROMENTAL
5.nieee
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T19:48:47+01:00
Odp. 1) Tak, znam Zespół U2.
Odp. 2) Moim zdaniem zepsół ten jest bardzo fajny i umie przekazywać niezwykle uduchowione rytmy i melodie.
Odp. 3)
Myśle, że U2 ma bardzo fajną muzykę i uduchowioną, nie jest to muzyka prosta i zniekształcona, tylko coś wyraża.
Odp. 4)
Słucham muzyki popu, rocku i wiele innych.
Odp. 5)
Myślę, że jest i jeszcze długo pozostanie.