Odpowiedzi

2010-03-12T19:54:46+01:00
Justin Bieber mieszka w Kanadzie (Ameryka północna), a dokładniej w Stratford. Niestety nie kupowałam jego płyty bo to nie jest raczej mój styl, ale myślę, że płyta będzie kosztować gdzieś tak ok. 50-60zł :)
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T19:56:24+01:00
Justin Bieber to kanadyjski piosenkarz.
Urodził się ur. 1 marca 1994 w Stratford, Ontario.
W empiku kosztuje od 30 zł.
1 1 1