Odpowiedzi

2010-03-12T19:59:03+01:00
Na pewnej hali kwitł handel różnymi produktami .
Herbata i alkohole były w cenach hurtowych więc dużo ludzi skorzystało z okazji . Jednak większość wahała się czy alkohole mają akcyzę .


Pewien szlachetny żołnierz dostał medal .
Jego przełożeni wypowiadali się o jego dobrych cechach i szlachetności .
To była chwila pełna chwały .



Myślę że pomogłam, pozdrowionka ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T20:11:25+01:00
Tekst?? chyba ci chodzi o zdania a jak nie, to napisz w prywatnych.

herbata jest dobra, więc piję ją co dnia.(xDD)
Alkochol jest nie zdrowy, więc poradzam nie pic; to samo dotyczy używek! (xD)

A teraz jeszcze cos co myslę że to chodzi o traki tekst:
W domu, dkładniej na hali, były sobie herbaty. Nikt nie chciał ich kupić, poniewaz były z alkocholem. Wreszcie ktoś się odważył i kupił je, a potem handlował nimi. Mówił że nie ma w nich alkocholu, ale klienci wachali sie nad ich kupnem.Więc kiedy nikt nie chciał ich kupić, przyznał ze kłamie, i że hurtownie robią już tytlko takie herbaty, i wszyscy zaczeli sie bać że im zabrakniue za tydziń herbaty, więc wykupili je, ale po milion złotych jedno ziarenko, granulka, wi ęc jeśli ktoś chciał sobie kupić całą pake, 10000 granulek, był on milinilikilioliliderem.


ZDANIA:
Charakter jest ważny, bo bez niego nie ma życia.
Lucek m bardzo duzo cech, ale jeszcze wiecej wad.!


i jakby opowiesć:
W życiu charakter jest najwazniejszy. Bez niego życie jest... no, nie ma bez
niego zycia. Człowiek ma wiele wad, cech także, ale tylko jeden charakter. Może byś szlachetny, moze być zły, ludzie się różnia. Ale +chwała nasza- charakter się zwie.+

+[...]+- znaczy NIE POWTARZAĆNIKOMU, POWIEDZENIE PRYWATNE/!!!!!!!!!!!! oraz: NIE BRAC I MÓWIĆ ŻE TO TWOJE!! TO NATKI SZ. POWEDZENIE!!!!!!! MOJE NIE TWOJE, qaq331 , NIE TWOJE qaq331!!