Odpowiedzi

  • rdbb
  • Początkujący
2009-10-24T17:54:53+02:00
A)12√3= 432
b)4√13= 208
c)¼√31=31/16 (ułamek)
d)0,3√5= 0,45
e)19√0,5= 180,5
f)0,5¹√7=co to ma być ziomek ?? jeżeli index jedynkowy jest napisany przypadkowo to jest 1,75
g)2½√2= 12,5
h)6³√1/108=216/108
i)3√1,5=13,5
j0,3√¾=0,0675



DO WSZYSTKICH WYNIKÓW NALEŻY DOPISAĆ PIERWIASTEK (5 =>√5)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T17:55:57+02:00
Liczbę przed pierwiastkiem podnies do kwadratu ,pomnóz ją przez liczbę pod pierwiastkiem i ten iloczyn tam wpisz 12√3=√432 4√13=√208 ¼√31=√31/16 0,3√5=√0,45 19√0,5=√180,5 0,5√7=√1,75 2½√2=√12,5 6³√1/108=√1 3√1,5=√13,5 0,3√¾=√0,0675