Odpowiedzi

2010-03-12T19:59:57+01:00
Britney Spears bardzo lubię, ponieważ ma świetne piosenki. Jest ona orginalna i jedyna w swoim rodzaju.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T20:07:19+01:00
Britney Spears jest moim idolem poniewaz jest swietna piosenkarka, pisze fajne teksty dla swoich piosenek jest sympatyczna i bardzo ladna i jak ktos ja krytykuje to śie tym nie przejmuje dlatego jest moim idolem.