Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T20:03:26+01:00
Żeby poprawić swoje życie religijnie muszę chodzić co miesiąc do spowiedzi oraz uczęszczać w Mszy Świętej.
2010-03-12T20:03:56+01:00
Aby poprawić swoje życie religijne powinnam:
*spowiadać się
*uczestniczyć w mszy św
*modlić się codziennie rano i wieczorem
*miłować swoich bliźnich
*starać się żyć zgodnie z przykazaniami
*szukać odpowiedzi na nurtujące mnie pytania w Biblii
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-12T20:04:37+01:00
Powinnam Codziennie rano i wieczorem się modlić.
Chodzić w Każdą niedzielę do kościoła i zostawać do końca mszy sw, oraz w święta.
Teraz w okresie postu Powinnam sobie odmuwić przyjemności.
regularnie uczęszczać do spowiedzi.