Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T20:01:41+01:00
M. stary aktor
D. starego aktora
C. Staremu aktorowi.
B. starego aktora
n. starym aktorem
ms. starym aktorze
w. Stary aktorze!
1 5 1
2010-03-12T20:02:31+01:00
Mianownik- stary aktor
Dopełniacz- starego aktora
Celownik- staremu aktorowi
Biernik- starego aktora
Narzędnik= ze starym aktorem
Miejscownik- o starym aktorze
Wołacz- Stary aktorze!
2010-03-12T20:02:45+01:00
Mianownik stary aktor
dopełniacz starego aktora
celownik staremu aktorowi
biernik starego aktora
narzednik o starym aktorem
miejscownik o starym aktorze
wołacz stary aktorze