Odpowiedzi

2010-03-12T20:09:05+01:00
Antagonistyczne to znaczy, że przynosi innym szkody, a nieantagonistyczne nie wyrządza szkód innym osobnikom.
1 3 1
2010-03-12T20:10:22+01:00
Antagonistyczne - nieprzyjazne
nieantagonistyczne - przyjazne xD
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T20:27:24+01:00
Nieantagonistyczne to takie, które żadne zwierzę nie ponosi strat w wyniku współżycia (mutualizm, komensalizm). Natomiast stosunki antagonistyczne są niekorzystne przynajmniej dla jednego gatunku (np. pasożyty, drapieżniki)