Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • rdbb
  • Początkujący
2009-10-24T17:57:42+02:00

A)Sól z pieprzem - sączenie
B)Ryż z kaszą manną - wyporu
C) woda z mąką - sączenie
D)Woda z alkocholem - sączenie
E) skrawki papieru z kaszą wyporu
F)Woda z kredą - sączenie
2009-10-24T18:02:01+02:00
A)sączenie lub krystalizacja
B)metoda chemiczna
C)sedymentacja
D)destylacja
E)metoda chemiczna
F)sączenie
Pozdrawiam