Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T20:20:46+01:00
Szczątki organizmów rokładałt się na dnie oceanów warstwami,tworząc węgiel brunatny następnie pod wpływem nacisków kolejnych warstw węgla brunatnego , pierwsze warstwy przemianiają się w węgiel kamienny.
2010-03-12T20:41:50+01:00
Szczątki organizmów rokładały się na dnie oceanów warstwami.Tworzyły one węgiel brunatny następnie pod wpływem nacisków kolejnych warstw węgla brunatnego,pierwsze warstwy przemieniały się w węgiel kamienny.