Wyjaśnij krótko cytaty z "Małego księcia":
-oczy są ślepe, trzeba szukać sercem.
-Życie jest jednostajne.
-Jestem człowiekiem poważnym,nie bawie się głupstwami.
-Tego co najważniejsze, okiem zobaczyć nie można.
-Ludzie wpadają w wartki, prąd czasu nie pamiętając już czego szukają.
-Stajesz się odpowiedzialnym zawsze za to co oswoiłeś.
-Zawsze się wydaje że w innym miejscu będzie lepiej.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T20:28:59+01:00
Oczy sa slepe trzeba szukac sercem , czyli nie zawsze to co widzimy jest prawdą, i trzeba komus zaufac i go zrozumiec , czyli szukac sercem

zycie jest jednostajne- czyli chodzi o rutyne zyciowa, non stop to samo,

jestem człowiekiem powaznym nie bawie sie glupstwami - tego mysle ze nie trzeba tlumaczyc ale niech bedzie : Jestem kims waznym i to za bardzo zeby zaprzatac sobie glowe glupstwami

tego co najwazniejsze okiem zobaczyc nie mozna : chodzi o uczucia, ktorych zobaczyc nie mozemy, takze o to ze człowieka nie mozna osadzac po wygladzie

stajesz sie odpowiedzialny zawsze za to co oswoiłes: gdy posiadamy zwierze musimy o nie zadbaci nie zranic, gdyz ono czuje sie zwiazane z nami mimo ze to jest np. zwierze

zawsze sie wydaje ze w innym miejsu bedzie lepiej : u nas to u nas, a gdy przebywamy u kogos innego wydaje nam sie ze jest lepiej

;) licze na naj. ;)
5 3 5
2010-03-12T20:31:14+01:00
-oczy są ślepe, trzeba szukać sercem
Oceniamy drugiego człowieka po wyglądzie, zwracamy tylko uwagę na szczegóły zewnętrzne, golym okiem nie zdołamy jednak zobaczyć prawdziwej natury tej osoby . Uroda kiedys przeminie i pozostanie tylko dusza z charakterem .


-Życie jest jednostajne.
tzn czasem bywa nudne, pełne rutyny .

-Jestem człowiekiem poważnym,nie bawie się głupstwami.
Oznacza człowieka który żyje ciagle poważnie, nie zwraca uwagi na potrzeby, każdą formę rozrywki traktuje jako dziecinną . Pozbawiony marzeń żyje realiami .

-Stajesz się odpowiedzialnym zawsze za to co oswoiłeś.
np. jeżeli zaczynasz oswajać jakieś zwierzę jestes za niego odpowiedzialny

-Zawsze się wydaje że w innym miejscu będzie lepiej.
Nie doceniamy tego co jest teraz, w danym czasie i miejscu
3 1 3