Pan Romek przez długi czas przechowywał konserwę mięsną w szafce kuchennej. Pewnego dnia zauważył, że wieczko puszki jest nienaturalnie wybrzuszone.
A. jakie bakterie przypuszczalnie rozwinęły się w puszcze?
B. Dlaczego te bakterie są niebezpieczne dla życia człowieka?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T21:30:53+01:00
A: Jest to jad kiełbasiany
B:Mogą one spowodować niewydolność oddechową, zachłystowe zapalenie płuc, zatrzymanie akcji serca co w konsekwencji prowadzi do śmierci
1 5 1
2010-03-12T21:40:41+01:00
A: Jest to jad kiełbasiany
B:Mogą one spowodować niewydolność oddechową, zachłystowe zapalenie płuc
1 3 1