Odpowiedzi

2010-03-12T20:23:01+01:00
Dziennie wypijają 5 łyżek po 7,2g każda czyli:
540 : 7,2*5 = 540/36 = 15 dni
odp Miodu starczy na 15 dni
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T20:23:55+01:00
540g:(7,2g*4+7,2g) = 540g:(28,8g+7,2g) = 540g:36g = 15

odp.: na 15 dni.
2010-03-12T20:25:43+01:00
D:
1 łyżka- 7.2g
7.2g x 4= 28.8g- tyle pan tomasz wypija dziennie
7.2g- żona pana tomasza
słoik- 540g

Roz.

28.8g+7.2g= 36g

540g:36g= 15

Odp.Słoik miody wystarczy na 15 dni.