Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T20:31:59+01:00
72km/h = 20m/s

v=at
20m/s=0,5m/s² • t
40s = t

s=at²/2
s=0,5m/s² • (40s)² /2
s=800m

pociąg zaczął hamować w odległości 800 m od stacji
2010-03-12T20:33:24+01:00
V=at
72=0,5/t
t=0,5/72
t=800m
Pociag hamował 800m
2010-03-12T20:40:02+01:00
V=at
s=at(kwadrat) przez 2
72km/h= 72 razy 1/1000 przez 1/3600= 20m/s(kwadrat)
20m/s= 0,5 m/s(kwadrat) razy t /:0,5 m/s
t=40s
s= 0,5 m/s(kwadrat) razy (40s)(kwadrat)
s=800m