Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T20:42:59+01:00
  • Użytkownik Zadane
2010-03-12T20:58:26+01:00
Okoliczności:
Właśnie wchodziłyśmy na Elbrus, gdy nagle ona stanęła na gruzowisko i upadła na skałę.

Zachowanie i samopoczucie:
Na początku była w szoku, później zaczęła krzyczeć, a potem tylko wiła się z bólu i łzy ciekły jej po policzkach. Teraz jest już lepiej.

Reakcja na sytuację:
Zapytałam się, czy coś ją boli. Zachowałam spokój. Potem uciskałam jej nogę, żeby zobaczyć, gdzie boli. Następnie ułożyłam nogę tak, aby jak najmniej bolała. A później wezwałam Pana.

Обстоятельства:
Это падать на гору Эльбрус, когда она вдруг встал на gruzowisko и упал на скалы.

Поведение и благополучия:
В начале была в шоке, а потом стал кричать, а потом просто корчился от боли и слез щеки жидкость. Теперь просто лучше.

Реакция на ситуацию:
Я спросил ли он что-то болит. Оставалась спокойной. Тогда угнетенным ноги, чтобы увидеть, где боль. Тогда я положил мою ногу так, что наименее болезненным. И тогда к Господу воззвал.

Jakbyś chciała sobie to przetłumaczyć na jakiś inny język, to podaję link do bardzo dobrego translatora:
http://translate.google.pl/#pl|en|

powodzenia!;**