Plis potrzebuje tego na jutro bo w sobote wieczorem wyjezdzam!!spokojnie sama tez zrobie jakies przyklady,ale na to nie mam czasu.niech to zrobi ktos to umie bo potrzebuje prawdziwych wynikow!!!SYMBOLE MATEMATYCZNE SA NA DOLE!!!
trzeba to rozpisac i sprowadzic ulamki do wspolnego mianownika!!
a)8¹₇+7⁸₉+2²₁₈=
b)4⁵₆+9⁵₈+7³₁₈=
c)11⁵₈-5³⁵₅₆-3⁵₉=
d)6²₁₂-4¹₄+5⁵₆=
to juz nie jest takie wazne ale tamto bardzo!!!
e)²₃+¹₆=
f)¹₆+⁵₁₂=
to wystarczy dziekuje bardzo:)

3

Odpowiedzi

2010-03-12T20:50:29+01:00
A)8¹₇+7⁸₉+2²₁₈=8¹₇+7¹⁶/₁₈+2²/₁₈=8¹/₇+9¹⁸/₁₈=8¹/₇+10=18¹/₇
b)4⁵₆+9⁵₈+7³₁₈= 4²⁰/₂₄+9¹⁵/₂₄+7³/₁₈=13³⁵/₂₄+7³/₁₈=14¹¹/₂₄+7³/₁₈=14¹¹/₂₄+7⅙=14¹¹/₂₄+7⁴/₂₄=21¹⁵/₂₄
c)11⁵₈-5³⁵₅₆-3⁵₉=11³⁵/₅₆-5³⁵/₅₆-3⁵/₉=6-3⁵/₉=2⁴/₉
d)6²₁₂-4¹₄+5⁵₆=6²/₁₂-4³/₁₂+5⅚=1⁹/₁₂+5¹⁰/₁₂=6¹⁹/₁₂=7⁷/₁₂
e)²₃+¹₆=⁴/₆+⅙=⅚
f)¹₆+⁵₁₂=²/₁₂+⁵/₁₂=⁷/₁₂
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T20:53:49+01:00
A) 8¹₇ + 7⁸₉ + 2²₁₈ = 8¹₇ + 7⁸₉ + 2 ¹₉ = 8¹₇ + 10 = 18¹₇
b) 4⁵₆ + 9⁵₈ + 7³₁₈ = 4⁵₆ + 7¹₆ + 9⁵₈ = 12 + 9⁵₈ = 21⁵₈
c) 11⁵₈ - 5³⁵₅₆ - 3⁵₉ = 11⁵₈ - 5⁵₈ - 3⁵₉ = 6 - 3⁵₉ = 2⁴₉
d) 6²₁₂ - 4¹₄ + 5⁵₆ = 6¹₆ + 5⁵₆ - 4¹₄ = 12 - 4¹₄ = 7³₄
e) ²₃ + ¹₆ = ⁴₆ + ¹₆ = ⁵₆
f) ¹₆ + ⁵₁₂ = ²₁₂ + ⁵₁₂ = ⁷₁₂
2010-03-12T21:13:40+01:00
A) =8¹⁸₁₂₆+7¹¹²₁₂₆+2¹⁴₁₆ = 17¹⁴⁴₁₂₆
b) =4¹²⁰₁₄₄+9⁹⁰₁₄₄+7²⁴₁₄₄=20²³⁴₁₄₄=21⁹⁰₁₄₄=21¹⁵₂₄
c) =11³¹⁵₅₀₄-5³¹⁵₅₀₄-3²⁸⁰₅₀₄=6-3²⁸⁰₅₀₄=2²²⁴₅₀₄=2²⁸₆₃
d) =6⁴₂₄-4⁶₂₄+5²⁰₂₄=5²⁹₂₄-4⁶₂₄+5²⁰₂₄=1²³₂₄+5²⁰₂₄=6⁴³₂₄=7¹⁹₂₄