Odpowiedzi

2010-03-12T20:54:29+01:00
Wywiiad?to zn; pytania itd.

Dzien dobry!

mam dopani kilka pytan dotyczace sykcesów zyciawych jak zawodowych.

1.Pytanie.
Jakie sukcesy zawodowe\zyciowe pani spełnila?
- odpowiedz samanapisz .
2. Czy dązy pani do spełnienia tych które sie jeszcze nie sepłniły?
odp.....
3.Jak pani dążyłą do ich spełnienia?
odp..
4.CZym jest dla Pani sukces,?
odp.....
5.Jaki był Pani pierwszy sukces?/
odp....
6. wymysl sama\sam ;p
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T20:54:54+01:00
- Dzień dobry. Wiem, że pani zdobyła wiele nagród. Jak się pani z tym czuje ?
Otylia J. : - Hmm... Jestem z tego powodu bardzo zadowolona, ale ni czuje się lepsza od innych. Też mam swoje problemy i złe strony życia.
- A od kiedy pani marzyła o takiej karierze ? Czy wiedziała pani od samegom początku, że panią czeka takie wspaniałe życie ?
- Myślę, że już jako dziecko chciałam być gwiazdą i świecić. Ale nie chciałam pieniędzy. Lubiłam ludzi i lubiłam dawać im radość z tego, że mnie mają.
- No, tzn., że pani ma piękne poglądy na życie. A jak długo pani odnosi te sukcesy ? Kiedy się to zaczęło ?
- Gdy chodziłam do szkoły, już zapisywałam się na kursy pływackie i szłam już po schodkach coraz wyżej, i wyżej, wyżej...
- Czy pani sukcesy wprowadzają jakąś zmianę w pani życiu ? Nie może pani prowadzić życia prywatnego ?
- Nie. Kariera mi w niczym nie przeszkadza. Po prostu mam ustalony grafik dnia i żyję razem z rodziną, która sama mi w wielu rzeczach oraz problemach pomaga.
- Czy są jakieś minusy pani sukcesów ?
- Uważam, że nie. Nigdy nikogo swoimi wygranymi nie zraniłam i wydaje mi się,że na to wszystko sama sobie zapracowałam.
- Dobrze. Więc dziękujemy, Pani Otylio, że zgodziła się nam pani udzielić wywiadu. Życzę dalszych sukcesów.
7 3 7