Odpowiedzi

2010-03-12T20:44:32+01:00
Przewodzi wodę i sole mineralne od korzenia do liści, pełni ponadto funkcje wzmacniające.
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T20:46:26+01:00
Wiązka przewodząca jest to zwarty zespół łyka i drewna-cienkie równoległa pasma.Wiązka przewodzi wzdłóż roślinyprodukty asymilacji i wodę z solami mineralnymi,w liściach wiązki te widoczne są jako żyłki,tzw.nerwy.
9 3 9