Odpowiedzi

2009-10-24T18:01:58+02:00
Zdrowie jest najcenniejsze dla naszego życia. Powinniśmy o nie dbać. Gdybyśmy nie mieli zdrowia nie mielibyśmy też życia. Kto dba o zdrowie długo żyję. Człowiek zdrowy to człowiek szczęśliwy, a bez zdrowia nie szczęśliwy więc dbajmy o zdrowie póki jeszcze możemy !
;)
7 3 7
2009-10-24T18:02:13+02:00
Zdrowie to stan równowagi organizmu, która pozwala szybko zapadać na choroby i równie szybko powracać do pełni sił.Zdrowie to także odporność ludzkiego organizmu na czynniki chorobotwórcze, czyli generalnie różnego rodzaju wirusy
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T18:04:45+02:00
Zdrowie w życiu człowieka pełni najważniejszą część człowieka ponieważ człowiek zdrowy to człowiek pełen energii, nigdy się nie smuci i ma poczucie humoru. O zdrowie trzeba dbać od tego przecież zależy nasz życie, gdy jesteśmy chorzy na nic nie mamy ochoty, nie mamy poczucia humoru i nic nam się nie chce. Pamiętajmy zawsze o zdrowiu przecież to najważniejsze! Badajmy się regularnie!
7 4 7