Witam serdecznie. Prosiłbym o napisanie pozwu do sądu ale takiego konkretnego z tymi wszystkimi nagłówkami i objaśnieniami. Sprawa może być dowolna, tylko aby była realna ze świata. Jak ktoś ma, to może oczywiście wkleić mi jakiś wzór ale aby był napisany i bym mógł go tylko przepisać. Pozdrawiam, daje dużo pkt.

2

Odpowiedzi

2010-03-12T20:48:18+01:00
Http://gazetapraca.pl/gazetapraca/1,73343,2392069.html

Nie wiem dokładnie jak ma być to napisane.
Ale tu chyba znajdziesz wszystko co jest potrzebne łącznie z tematem. Sorki ale za mało informacji, żeby napisać pracę.
Myślę, że trochę pomogłam. Pozdrawiam.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T20:49:20+01:00
Http://pozwy.wieszjak.pl/inne/82931,Wzory-pozwow-i-wnioskow.html



na tej stronie mozesz przepisac z niej jaki kolwiek a ja nie moge tego wkleic bo mam nowy laptop i musze wykupic program pozrdrawiam, lece na impreze. ;))

licze na naj. ;)