Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T20:53:02+01:00
*skrzyp pstry
*widłak alpejski
*widłak wroniec
*widłak goździsty
*długosz królewski
*paprotnik kolczysty
*rozrzutka brunatna
*paprotka zwyczajna

LICZĘ NA NAJ ;))
5 4 5
2010-03-12T20:53:34+01:00
Selaginella selaginoides (widliczka ostrozębna)

Selaginella helvetica (widliczka szwajcarska)

Equisetum telmateia (skrzyp olbrzymi)

Equisetum variegatum (skrzyp pstry)

Isoetes echinospora (poryblin kolczasty)

Isoetes lacustris (poryblin jeziorny)

Diphasiastrum alpinum (widlicz alpejski [widłak alpejski])

Diphasiastrum complanatum (widlicz spłaszczony [widłak spłaszczony])

Diphasiastrum issleri (widlicz Isslera [widłak Isslera])

Blechnum spicant (podrzeń żebrowiec)
4 3 4
2010-03-12T20:55:52+01:00
Selaginella selaginoides (widliczka ostrozębna)

Selaginella helvetica (widliczka szwajcarska)

Equisetum telmateia (skrzyp olbrzymi)

Equisetum variegatum (skrzyp pstry)

Isoetes echinospora (poryblin kolczasty)

Isoetes lacustris (poryblin jeziorny)

Diphasiastrum alpinum (widlicz alpejski [widłak alpejski])

Diphasiastrum complanatum (widlicz spłaszczony [widłak spłaszczony])

Diphasiastrum tristachyum (widlicz cyprysowy [widłak cyprysowy])

Huperzia selago (wroniec widlasty [widłak wroniec])

1 3 1