Odpowiedzi

2010-03-12T20:55:41+01:00
W Biblii błogosławieństwo oznacza życzenie lub powinszowanie z powodu otrzymanych darów, cnót czy jakiejś korzystnej sytuacji .


; ]
2010-03-12T20:56:57+01:00
Błogosławieństwo - Formuła słowna lub gest (nałożenie rąk, wzniesienie ich ku górze itp.), nierzadko pojawiające się łącznie, mające na celu zapewnienie komuś Bożej przychylności i łaski, zabezpieczenie go przed działaniem złych mocy, uświęcenie czyichś działań, a także oddanie czci Bogu lub złożenie Mu podziękowań za okazane łaski.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T21:14:02+01:00
Najprościej oznacza to,że komuś dobrze życzysz, robisz coś komuś dobrego, lub obdarzasz go opieką i dobrą myślą