Odpowiedzi

2010-03-12T20:58:24+01:00
2010-03-12T20:58:31+01:00
Film którego akcja dzieje sie w przeszłości to film historyczny
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T21:02:58+01:00
Historyczny bądź dokumentalny zależy na czym jest oparta jego treść i tematyka. jeżeli jest to film typu "krzyżacy" jest to film historyczny jezeli coś, czemu jest blizej do np: "katynia" lub "gibraltaru" jest to film dokumentalny.