Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-12T21:14:42+01:00
Największe przestrzenie bagna zajmują na obszarach pokrytych wieczną zmarzliną (Syberia, północna Kanada)
26 4 26
2010-03-12T21:17:59+01:00
Obszary bagienne zajmują zajmują największą powierzchnię na terenie Syberii i Kanady .
19 4 19
2010-03-12T21:23:15+01:00
Największa ilość terenów bagiennych występuje na Syberii i w Kanadzie .
13 3 13
Największe przestrzenie bagienne są w Syberia, północna Kanada