Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T21:29:12+01:00
Członkowie społeczeństwa angażują się w działalność organizacji pozarządowych oraz społeczności lokalnych. Wykazują się dużą aktywnością, co na pewno jest pozytywem.
Otwieranie osiedlowych placówek to też wyraz aktywności obywatelskiej. Tego typu wspólnoty, są tworzone przede wszystkim, w celu pomocy na przykład biednym mieszkańcom. Tworzone są instytucje o charakterze charytatywnym, między innymi świetlice, w których dzieci po szkole mogą spędzić czas, otrzymać pomoc w odrobieniu zadań domowych, czy skorzystać z Internetu.
1 5 1
2010-03-12T21:36:39+01:00
-Prowadza domy pomocy spolecznej.
-Prowadza noclegownie
-zakladaja zwiazki zawodow
-zajmuja sie fundacjami
1 5 1