Zad . 2 Podkreśl w tekście zaimki . Wpisz je do tabeli i określ formę zaimków odmiennych.


- To moja wina i przyznaję się do tego . Teraz mógłbym się zmierzyć z tysiącami takich olbrzymek. Niestety , już na to za późno - tak mówił wuj do uwięzionych żeglarzy . Jednak w ich oczach był wielki smutek , że żal było patrzeć . Za tyle serca i wierności spotkała ich taka niewdzięczność .

zaimki
odmienne
rzeczowne;
przymiotne;
liczebne;
nieodmienne(przysłowne(

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T21:55:26+01:00
Zaimki
odmienne
rzeczowne;to,się,na,za,do
przymiotne;takich,taka
liczebne;tyle,
nieodmienne(przysłowne)- tak,
106 2 106
2010-03-12T21:56:20+01:00
Tego- zaimek rzeczowny, się - zaimek zwrotny,takich - zaimek przymiotny, tak - zaimek przysłowny, tyle- zaimek liczebny, taka - zaimek przymiotny ;)
60 1 60