Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T21:34:56+01:00
Ja zdobywam przyjaciół najczęściej najpierw zagaduje, żartuje sobie z nimi na początku rzadko a później coraz częściej aż do wtedy kiedy zaczynamy mówić sobie wszystko i zostajemy najlepszymi przyjaciółkami/przyjaciółmi.
2010-03-12T21:42:43+01:00
Przyjaciół zdobywam tak że jestem dla nich miła i uprzejma. Gdy ktoś potrzebuje pomocy to zawsze pomoge w trudnej sytuacji. Gdy ja jestem dla kogoś dobra to inni odpłacają się tym samym.